Herbatka na gorączkę dla dzieci

stycznia 17, 2017

 
Witajcie!
Moja babcia podawała mi i mojej siostrze taką herbatę, gdy miałyśmy stan podgorączkowy. Zawsze nam pomagała, aktywne składniki w niej zawarte obniżają gorączkę, działają antywirusowo, rozgrzewają organizm.
Pamiętajcie, musicie mieć pewność, że Wasze dziecko nie jest uczulone na zioła zawarte w mieszance.
Nie jestem lekarzem i jeżeli opisuję mieszanki to takie, z których sama korzystam i które pomogły mi i mojej rodzinie.
Składniki:
Po 25 g
  • kwiatostanu lipy
  • kwiatu czarnego bzu
  • koszyczków rumianku
  • owocu maliny
Wykonanie:
Wszystkie zioła wymieszać. Przełożyć do szczelnego pudełka. Dwie łyżeczki mieszanki zalać szklanką wrzątku, zaparzać przez 10 minut. Pić ciepłe trzy razy dziennie można posłodzić miodem lub syropem malinowym.
Na zdrowie.

Zobacz jeszcze.

0 komentarze