Kawa inka z likierem i bitą śmietanką

grudnia 20, 2016

 
Cześć!
Kawa inka, kto jej nie zna. Podawana już w przedszkolu słodka i słaba. Nigdy za nią nie przepadłam. Nauczyłam się ja pić dopiero w ciąży, ponieważ nie mogłam znieść zwykłej kawy a ja jestem nałogowym kawoszem i nie umiałam zrezygnować z tej przyjemności.
Dziś chcę Wam podać przepis na moją ulubioną kawę inkę z likierem krówkowym i bitą śmietaną. Doskonale rozgrzewa i poprawia nastrój idealnie nadaje się na babskie spotkania :).
Musicie spróbować.
Składniki:
  • 2 łyżeczki kawy inka
  • wrzątek
  • mleko
  • 25 ml likieru
  • bita śmietana
  • opcjonalnie cukier
Wykonanie:
Kawę zalewamy wrzątkiem, dodajemy ciepłe mleko, likier i cukier jak ktoś lubi słodką kawę, mieszamy. Dekorujemy bitą śmietaną i natychmiast podajemy.
Pycha!!!

Zobacz jeszcze.

0 komentarze