Tapioka z dyniowym musem korzennym

października 16, 2016

 
Witajcie!
Dziś mam przepis na wersję jesienną jednego z naszych ulubionych deserów. Tapioka z musem dyniowym doprawiona aromatycznymi przyprawami korzennymi znajdzie się nie raz na naszym stole w tym sezonie na dynię.
Składniki:
  • 3 szklanki mleka krowiego lub innego wedle upodobań
  • 3/4 szklanki tapioki
  • cukier
Na mus dyniowy:
  • 300 gram dyni
  • cukier, sok z cytryny, przyprawa korzenna do smaku
Wykonanie:
W garnku z grybym dnem gotujemy mleko. Gdy zacznie się gotować wrzucamy tapiokę i gotujemy na małym ogniu przez 15 minut, często mieszając, słodzimy do smaku. Przekładamy do pucharków.
Dynię kroimy na kawałki wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni i pieczemy aż będzie miękka to jest około 20 minut. Następnie obieramy skórę a miąsz blendujemy z dodatkiem przyprawy korzennej i cukru. Na koniec doprawiamy sokiem z cytryny. Gotowy mus układamy w pucharach i podajemy.
Smacznego.

Zobacz jeszcze.

2 komentarze

  1. Mam tapiokę, kupiłam jakiś czas temu, ale jeszcze jej nie próbowałam. Już wiem, gdzie zadebiutuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że przepis się podoba.Udanego gotowania :)
      Ja najbardziej lubię kokosową z mango.

      Usuń